fbpx

Po kilku dniach błogiej sielanki wyruszyliśmy w dalszą podróż na podbój innych tajskich wysp. Wybujani w hamakach za wsze czasy, na naszą następną destynacje wybraliśmy archipelag wysepek Zatoki Tajlandzkiej

Najpopularniejszym celem poszukiwaczy rajskich miejsc w Tajlandii jest piękna Koh Samui. Łatwo tam dotrzeć. Na wyspie znajduje się lotnisko na które można dolecieć lokalnymi liniami. Obsługuje ono także liczne czartery z europejskich biur podróży.

Z tego właśnie powodu na naszą pierwszą destynacje w Zatoce Tajlandzkiej wybraliśmy… zupełnie inną wyspę. Nie to żebyśmy nie przepadali za drogimi resortami, prywatnymi plażami i zorganizowanymi grupami przyjaznych rodaków… ale w zasadzie… to właśnie za tym nie przepadamy.

Zamiast tego popłynęliśmy na Koh Phangan. Ta wyspa ma zupełnie zasłużoną opinie backpackerskiego imprezowego raju.

relaksmisja w tajlandii

Koh Phangan słynie z jednych z najlepszych i największych na świecie imprez na plaży. Na słynne odbywające się raz w miesiącu Full Moon Party ściągają imprezowicze z całego świata.

Fluorescencyjne stroje, światła, dymy, pijane nastolatki, płomienie, sztuczne ognie, lejący się wiadrami alkohol (dosłownie)… no nie mogło nas tam zabraknąć. 😉

Niestety nie trafiliśmy na sam Full Moon ale okazało się, że nic nie szkodzi. Przedsiębiorczy Tajowie nie pozwalają imprezowej machnie na puste przebiegi i organizują także Half Moon Party oraz transowe Black Moon Party. Imprezy te niczym nie odstają od słynnego prekursora. Oddaliśmy więc dzieciaki pod opiekę i ruszyliśmy wyć do księżyca.

relaksmisja w tajlandii
Relaksmisja w Tajlandii

Ale Koh Phangan to nie tylko imprezy. Miasteczko Thong Sala to uliczne jedzenie najlepsze w całej Tajlandii!

Wyspę można zwiedzać na skuterze (dzienny rent to 25 zł!!). A jeśli tylko oddalimy się odrobinę od imprezowej plaży Haad Rin, znaleźć tu można wiele mniejszych i większych zatoczek. Ciche, malownicze i prawie puste plaże. Idealne na spokojne dochodzenie do siebie po trudach dnia poprzedniego.

Jeśli chcesz wyruszyć do Tajlandii, zobacz Nasze przykładowe oferty TUTAJ lub napisz do Nas na info@relakmisja.com, a my postaramy się zorganizować wakacje Twoich marzeń!